Η ετήσια θεματική ενότητα ΔΕΟ33 εστιάζει στη σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ, την προετοιμασία και εφαρμογή σχεδίων μάρκετινγκ, και την ανάπτυξη ψηφιακού μάρκετινγκ και μάρκετινγκ μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι φοιτητές μαθαίνουν να αναλύουν το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, να χρησιμοποιούν τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας, και να αξιοποιούν εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Επίσης, κατανοούν την συμπεριφορά καταναλωτών στο ψηφιακό περιβάλλον και τη σημασία των κινητών τηλεφώνων στις στρατηγικές μάρκετινγκ.
Βασιζόμενος στην παραπάνω ύλη ο φοιτητής καλείται να εκπονήσει 4 εργασίες καθ' όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους. Στόχος των εργασιών είναι η σταδιακή κατανόηση της ύλης και η προετοιμασία του φοιτητή για τις τελικές εξετάσεις.
Παρέχονται διαδικτυακά μαθήματα μέσω Zoom με σκοπό την πλήρη κάλυψη της ύλης της θεματικής ενότητας.
Παρέχονται διαδικτυακά μαθήματα για την πλήρη καθοδήγηση στην κατανόηση και εκπόνηση των εργασιών.
Κατανόηση θεμάτων εργασίας
Επίλυση σύμφωνα με τις υποδείξεις
Έγκαιρη παράδοση