Η ετήσια θεματική ενότητα ΔΕΟ23 καλύπτει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ ενώ αναλύει τη συμπεριφορά καταναλωτή και τις μεθοδολογίες έρευνας μάρκετινγκ, με έμφαση στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Στόχος είναι οι φοιτητές να κατανοήσουν τις αρχές του μάρκετινγκ και να εξοικειωθούν με τις πρακτικές εφαρμογές του στον επιχειρηματικό κόσμο.
Βασιζόμενος στην παραπάνω ύλη ο φοιτητής καλείται να εκπονήσει 4 εργασίες καθ' όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους. Στόχος των εργασιών είναι η σταδιακή κατανόηση της ύλης και η προετοιμασία του φοιτητή για τις τελικές εξετάσεις.
Παρέχονται διαδικτυακά μαθήματα μέσω Zoom με σκοπό την πλήρη κάλυψη της ύλης της θεματικής ενότητας.
Παρέχονται διαδικτυακά μαθήματα για την πλήρη καθοδήγηση στην κατανόηση και εκπόνηση των εργασιών.
Κατανόηση θεμάτων εργασίας
Επίλυση σύμφωνα με τις υποδείξεις
Έγκαιρη παράδοση